torsdag 20 september 2012

Positivt flow

Befinner mig i en tid med delvis lite motgångar. Men sånt är livet ibland och nånstans går saker åt rätt håll ändå. En av de saker jag starkt tror på så är det samverkan. Tillsammans blir vi starka. Tillsammans kan vi komma längre än vi kan när vi kämpar var och en på var sitt håll. Och just nu har jag kraft att vara envis och ger inte upp.

Min envishet, min tro och  mitt starka engagemang börjar sätta sina spår. Det blir ringar på vattnet. Just nu så finns det och kommer till människor vid min sida från alla möjliga håll, även oväntade. Och det är så härligt! Om man är van att kämpa och dessutom att kämpa mycket själv så blir det en extra belöning. Jag får kraft vilket känns underbart.


Jag har också påbörjat en utbildning. Ledarutveckling över gränserna. Den ger mig också kraft och energi. I form av ny kunskap. I form av träffar med drygt 40 supermotiverade människor. I form av verktyg att förstå mig själv och min omgivning bättre. Jag har mer än nånsin runt omkring mig sen jag började den här tjänsten för 2,5 år sen. Men i en positiv flowkänsla så går det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar