söndag 2 september 2012

Funderar

?


Har nu jobbat två veckor efter semestern. Mycket rör sig i mitt huvud. Ofta blir saker extra tydliga när man varit ledig en tid. Hur ska det bli med den här verksamheten framöver? Jag älskar verkligen stora delar av mitt arbete och har fått massor av feedback av anhöriga och samverkansparter på att jag är på rätt väg i mitt yrkesutövande.  MEN att vara så ensam både på jobbet och med dessa frågor är kanske mer än jag klarar av? Har fått svart på vitt enligt en personlighetsanalys att jag passar bäst i ett team med likasinnade som strävar mot samma mål. Än har jag inte kastat in handduken och jag har många tankar och idéer på hur saker kan bli bättre. Utveckling är viktigt. Ibland måste man få stanna upp och reflektera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar