måndag 23 juli 2012

Semester

Jag har precis gått på semester. Inte hunnit fatta det riktigt ännu. Är nästan kvar lite på jobbet. Glömde jag inte nåt i fredags innan jag åkte hem? Första sommaren som anhöriga också undrar om det inte finns nån för mig när jag är borta så att få in att anhöriga har rätt till eget stöd börjar sätta sig lite tror jag. Sista timmarna innan jag åkte hem så fick jag också kontakt med 2 nya anhöriga.



Återkommer i höst och har då massor med utmaningar som väntar. Men nu ska jag vila och samla kraft. En BAMSEKRAM till alla anhöriga som finns vid sin närståendes sida eller som precis förlorat denne OCH detsamma till alla mina kollegor i landet som kämpar på med att utveckla och aktivt arbeta med det viktiga stödet till anhöriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar