tisdag 20 mars 2012

Information

Information om anhörigstöd är oerhört viktigt. I alla möjliga sammanhang behöver det komma ut att anhörigstöd finns. Det finns fortfarande många som inte känner till det. Jag är mellan varven ute och informerar personalgrupper, föreningsmedlemmar, allmänheten osv. Jag försöker också att se till att informationsbroschyren om vilka anhörigstöd som Vimmerby kommun i nuläget kan erbjuda finns ute lite varstans. På kommunens hemsida finns också information om anhörigstöd. Där finns informationsbroschyren länkad. Vill någon läsa den för att se hur jag jobbar eller hur jag lagt upp informationen om anhörigstöd så rekommenderar jag er att klicka på följande länk till hemsidan. Broschyren Anhörigstöd 2012 i Vimmerby kommun  finns till höger på sidan.

http://www.vimmerby.se/stod-omsorg/anhorigstod/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar