torsdag 1 mars 2012

Superkonsulenten

Den här veckan har jag haft lite föööör mycket omkring mig på jobbet. Roliga, intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Framför allt har jag funnits där för andra personer alldeles för mycket. Mest anhöriga förstås men även andra. Dessutom har jag hållt bra kvalitet på mitt arbete trots ett för högt tempo. Att finnas för andra. Kunna göra skillnad i medmänniskors liv det är mitt kall och jag trivs med det. Inte på ett sånt där uppoffrande sätt utan mer på ett medmänskligt och coachande sätt. Men man kan inte finnas hur mycket som helst för andra utan egna andningshål. Idag har jag haft som mål att hinna ikapp mig själv efter denna racerfart i början på veckan. Och jag har lyckats. Kommer sova gott i natt.

Kom ihåg att ta hand om er själva därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar