torsdag 2 februari 2012

Anmält mig till riksdagen

Kommer bli min tredje gång jag åker. Har snart arbetat 2 år som anhörigkonsulent och bland det första jag gjorde så var det att åka på Anhörigriksdagen i Varberg som Anhörigas riksförbund anordnar. En inspirationskälla, en mötesplats, ett forum där vi som arbetar med eller på annat sätt är intresserade av anhörigfrågor kan få ut mycket. Speciellt jag som jobbar ensam med dessa frågor i just min kommun.

Hade redan bestämt mig för att jag ska åka i år också men nästa år ska jag lägga dessa pengar som det trots allt kostar på något annat. Vad vet jag inte ännu. Men idag kom inbjudan till årets anhörigriksdag och jag slängde alltså iväg en anmälan direkt. Jag måste ha varit oerhört snabb för bland de första 50 anmälda så skulle man få en bok gratis och jag fick meddelande om att under dagarna hämta ut den på ett visst ställe. Anmäl dig du också! Kanske ses vi nånstans under dessa dagar i maj.

http://www.ahrisverige.se/Forms/SuperUser/ShowFullText.aspx?parentId=533

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar